Willab Garden, Euroserre Maxi 4 drivhus, leveret med fejl

033

 

Det gik så fint, men se så her, et ordentligt hak i kanten af soklen, hvor glasset skal støtte imod. Skaden er sket efter maling, men før pakning, så der er noget galt med kvalitetskontrollen hos Willab Garden. I skrivende stund har det taget 4 uger at lave en ny, den er sendt fra fabrikken, men kan ikke spores på fragtbrevet.

I mellemtiden er tomatplanterne blevet til metervare, og den bedste tid af vækstsæsonen er gået.

Vi begår alle fejl – forskellen er, hvad vi gør når det går galt. Den, der er kommet til at ødelægge soklen, har altså været bange for de personlige følger og har forsøgt at dække skaden, i stedet for at komme igang med at udbedre den. Det tyder på et ledelsesproblem?

2 kommentarer til “Willab Garden, Euroserre Maxi 4 drivhus, leveret med fejl”

  1. Jeg har også lige rejst et 14.1 m2 Euroserre Maxi 4 drivhus, med lignende fejl. Flere elementer havde skræmmer jeg måtte rette ud med rørtang og faktisk havde tagryg-profilen en decideret produktionsfejl, da kun halvdelen af hullerne (til tag-profilerne) var boret ud. Derudover, oplevede jeg diverse andre småproblemer, bl.a. med de 4,8mm selvborende skruer der skal i 3mm huller, som ikke lader sig gøre uden knækkede skruer mv. Der er leveret 4 stk. glas for meget og der manglede håndtag til de dobbelte døre jeg havde bestilt.

    Som kritisk forbruger, forfattede jeg en detaljeret email til Willab Garden med billeder og kommentarer til min oplevelse og hvordan de kunne forbedre dette for deres kunder. Da jeg ikke hørte noget efter en uge, kontaktede jeg en sælger direkte på mail, og fik en “tak for mail” men også en “du skulle have kontaktet os så vi kunne have hjulpet dig” som jeg ikke rigtig kunne bruge til noget – jeg synes jo bare de bør levere det bestilte i den forventede kvalitet.

    Kontakten med Willab Garden har kørt sådan lidt frem og tilbage, fordi efter jeg fik fat i en sælger som lovede at sende mig de manglende dørhåndtag, viste det sig at det fremsendte også var forkert. Så besluttede jeg mig for at ringe direkte, og heldigvis for det, for ellers havde sælgeren sendt mig noget nyt forkert kunne jeg høre på ham.

    Så generelt, lidt skuffet over kvalitetssikringen hos Euro Serre / Willab Garden og ej heller imponeret over supporten hos Willab Garden. Jeg kan selvf. have været uheldig, men nu synes jeg så bare jeg har set en hel del med disse blandede oplevelser.

  2. Vi har godt nok ikke købt det samme drivhus men har prøvet at modtage forkerte dørstolper hvorefter vi modtog nye som også havde hak som var påført inden lakering og forsendelse. Udover en lang ventetid på ny stolper havde vi fin kontakt med sælger som jo desværre ikke kunne fremskynde levering som var 5 uger 2 gange. Så ja en lidt blandet fornøjelse med et drivhus som bygget mod mur og anvendes som ” udestue “uden dør i ret lang tid. HilsenAnne Tiedt

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.